U fabricatore di serratura di impronte digitali vi dice chì più funzioni, u megliu?

Oghje, parechji pruduttori di serratura di impronte digitali anu aghjustatu più funzioni à u disignu di serrature di impronte digitali.Quale di queste funzioni sò più u megliu?

A risposta hè no.A prisente, parechji cummircianti in u mercatu sò state emphasizing u so putenti funzioni, facennu cunsumatori pensanu chì u serratura intelligente cù più funzioni hè megliu.In fatti, ùn hè micca.A qualità di una serratura intelligente dipende da l'esperienza attuale di l'utilizatore è a satisfaczione cù a serratura.Ci hè ancu parechji prudutti chì sò ricchi in apparenza è fallimentu, cù parechje funzioni, parechji fallimenti di u produttu, è u rendiment ùn hè micca abbastanza stabile.Ancu s'ellu facenu prufitti enormi avà, seranu eventualmente eliminati da u mercatu!

U stessu hè veru per i serrature di porte intelligenti, un pruduttu, soprattuttu un intelligente.Parechji cunsumatori sò più preoccupati per a qualità è u prezzu.A ghjente hà un tipu d'inerzia.Dopu avè avutu a dulcezza, ùn sò micca disposti à soffre.Dopu avè sperimentatu i benefici di i chjusi intelligenti in a vita, anu sempre sceltu di utilizà chjusi meccanichi sordi??A cunvenzione, l'efficienza è a praticità sò più faciuli per a ghjente per accettà, è una volta accettata, hè faciule fà dipendenza.

In questa fase, a cumpetizione in u mercatu di serratura di impronte digitali hè più focu annantu à a cumpetizione di prezzi.Parechji pruduttori di serratura di impronte digitali ùn anu micca capitu l'impurtanza di u serviziu post-vendita, è ùn anu micca vistu u desideriu di i cunsumatori per u serviziu post-vendita.Quandu vulete apre u mercatu, prima chì i cunsumatori sperimentanu e funzioni è e funzioni di u pruduttu, etc., per pudè sentenu u valore è s'ellu vale a pena cumprà.

Se ci vole à dì chì l'impurtanza di i serrature intelligenti à e porte intelligenti ùn hè micca menu di quella di Apple 4 à u mercatu di i telefoni intelligenti, imaginate chì se l'omu inventanu porte intelligenti in u futuru, crede chì i serrature intelligenti riceveranu più è più attenzione in u futuru. mercatu di porta.Immaginate quandu cumprà un telefuninu, scegliemu un telefuninu grande è cumpletu, o un telefuninu intelligente cù funzioni squisite?

Dopu avè lettu u cuntenutu sopra, crede chì tutti sanu digià chì più funzioni di serratura di impronte digitali, u megliu.


Tempu di Postu: Mar-02-2023