Chì ne dite di e capacità di sicurezza è antifurtu di i serrature intelligenti?

In l'ultimi anni, cù a migliione cuntinua di u standard di vita, a cuscenza di u publicu di a prutezzione di a sicurità hè ancu aumentata.Per i prudutti di serratura intelligente, se volenu esse favuriti è scelti da u publicu, devenu attentu à e so funzioni di prutezzione di sicurità è u rendiment.

Tuttavia, chì hè a prutezzione di sicurità è a capacità anti-furtu di una serratura intelligente cù un disignu d'aspettu relativamente altu chì risponde à l'estetica di u publicu?Cumu ghjudicà?

Prima di tuttu, paragunatu à i serratura meccanica tradiziunale, i serrature intelligenti seranu senza dubbitu a megliu scelta per u publicu in u presente, ùn importa micca in quantu à a prutezzione di sicurità è a capacità anti-furtu in tutti l'aspetti, o in quantu à u disignu di l'apparenza.Da l'analisi di a capacità anti-furtu, a serratura meccanica tradiziunale hè passiva, è u materiale di a serratura è u livellu di sicurezza anti-furtu di u cilindru di serratura affettanu direttamente a so capacità anti-furtu.À u cuntrariu, i chjusi intelligenti sò attivi, perchè sò dotati di parechje funzioni di prutezzione attiva, à u cuntrariu di i chjusi meccanichi tradiziunali chì si basanu solu in strutture meccaniche interne.

Allora, cumu ghjudicà a prestazione anti-furtu di a serratura intelligente?

1. Fighjate à u cilindru di serratura

In quantu à u cilindru di serratura, secondu u rapportu pertinente di u dipartimentu di a securità publica naziunale, u livellu di sicurezza di u cilindru di serratura hà trè livelli, vale à dì A, B è C, è e capacità di sicurezza è antifurtu sò migliurate in turnu.

Cilindru di serratura A-livellu, u tempu di sbloccare tecnicu hè generalmente 3-5 minuti;cilindru serratura B-livellu, u tempu di sbloccare tecnicu hè generalmente più di 30 minuti;è cilindru serratura C-livellu, attualmente ricunnisciutu cum'è a megghiu capacità anti-furtu U cilindru serratura, u tempu usatu pi unlocking tecnicu hè in generale più di 270 minuti.

Per quessa, una cunclusione pò esse trattu da a paraguni di u tempu passatu da e trè tecnulugia di cilindru di serratura sopra per unlocking.I cunsumatori chì prestanu una grande attenzione à a prutezzione di a sicurità devenu cercà un cilindru di serratura C-livellu quandu sceglie un serratura intelligente.

2. Lettore di impronte digitali

Sicondu i metudi di ricunniscenza di impronte digitali attuali, ci sò dui metudi di ricunniscenza di impronte digitali: ricunniscenza otticu di impronte digitali è ricunniscenza di impronte digitali di semiconductor.Ma u primu apparsu prima di l'ultime, è per i bisogni di sicurezza attuale, ùn hè più capace di suddisfà u publicu.A tecnulugia d'identificazione di impronte digitali Semiconductor, cum'è una nova generazione di tecnulugia d'identificazione di impronte digitali, ùn solu hà funzioni putenti cum'è impronte digitali anti-copia, ma pò ancu identificà è sbloccare solu serrature cù impronte digitali viventi.A sicurità hè fora di a portata di l'identificazione ottica di l'impronta digitale.

3. Lock corpu è materiale panel

In più di u supportu tecnicu funziunale d'alta tecnulugia avanzata di u serratura intelligente, ci sò dui tipi di corpu di serratura è materiale di pannelli per assicurà a so prestazione anti-furtu, chì sò garanzii cruciali.

Perchè, ùn importa quanti funziunalità tecnicu avanzata hà una serratura, a qualità materiale di u corpu di serratura è u pannellu hè assai povira.Allora quandu scontru ladri o criminali, hè assai prubabile ch'elli saranu facilmente pried open da elli, causannu danni à a pruprietà è periculi scunnisciuti.

Conclusioni:

I chjusi di e porte sò a prima linea di difesa per a sicurità di a famiglia, è u publicu deve aduprà ochji affilati in u prucessu di selezzione.Una bona serratura intelligente ùn hè micca solu per migliurà a cunvenzione è a velocità di a vita è riduce più tempu per sè stessu, ma ancu solu cù un bonu rendimentu anti-furtu pò stabilisce una bona barriera di sicurezza per a sicurità di a famiglia è prutegge a sicurità di i membri di a famiglia è di a famiglia. pruprietà.


Tempu di Postu: Dec-15-2022