Comu sceglie un serratura intelligente

1. Prima di tuttu, cunzidira a sicurità di u serratura intelligente.Attualmente, i cilindri di serratura in u mercatu sò principarmenti divisi in cilindri di serratura A, B è C-livellu, da debule à forte, hè megliu cumprà cilindri di serratura intelligente C-livellu, ogni latu di a chjave hà trè piste, è hè più difficiule di cracke tecnicamente.

2. Mentre perseguite a sicurità, l'utilizatori volenu ancu una sperienza più còmuda.In più di alcune funzioni basiche, dipende ancu di e so funzioni supplementari.In più di i metudi basi di sbloccare, ci hè un sbloccare Bluetooth è una cunnessione APP?Inoltre, s'ellu sustene u cuntrollu di cunnessione di l'APP mobile, hè ancu necessariu di cunsiderà se u so sistema di software hè stabile.

3. Ci vole à dì chì a marca di u produttu ùn pò esse ignoratu.Dopu tuttu, i serrature intelligenti di e porte sò a linea di difesa per a sicurità di a vita di famiglia, è i prublemi di sicurezza ùn ponu esse rimessi à e marche senza qualità o garanzia.Prima di cumprà prudutti, verificate e marche intelligenti di serratura pertinenti in Internet per capiscenu l'infurmazioni di l'industria, è ùn avete micca bisognu di cunsiderà e marche di serratura di porta in stile attellu.

4. Riguardu à u pannellu di u produttu, i materiali utilizati per u pannellu di serratura intelligente in u mercatu includenu lega di zincu, acciaio inox, lega d'aluminiu, plastica, etc. U materiale di u corpu di serratura hè principalmente in acciaio inox, ma ancu ferru.Ci hè dui tipi di manichi: manicu longu è manicu tondo.Pudete sceglie diverse manichi di serratura intelligente secondu e diverse esigenze.


Tempu di Postu: 31-Jan-2023