Cumu mantene a serratura di l'impronta digitale

Cume più è più persone utilizanu serrature di impronte digitali, più è più persone cumincianu à piace i serrature di impronte digitali.Tuttavia, a serratura di l'impronta digitale hè cunvene è cunvene.Avemu dinù bisognu di attentu à qualchi questioni in u prucessu di usu pi evitari usu impropriu o mantenimentu, chì pruvucarà u fallimentu di lu serratura di porta inteligente è purtà inconveniente à a nostra vita.Oghje, l'editore di a serratura di password vi purterà à amparà nantu à questu!

Se a serratura di a porta intelligente ùn hè micca usata per un bellu pezzu, a bateria deve esse eliminata per evità a situazione chì a fuga di a batteria corroderà u circuitu internu è causarà danni à a serratura di a porta intelligente.

Allora cumu mantene bè a serratura di l'impronta digitale amata?

Precauzioni per l'usu è u mantenimentu di serrature intelligenti:

1. Ùn impiccà e cose nantu à u manicu di a serratura di a porta intelligente.U manicu hè a parte chjave per apre è chjude a serratura di a porta.Se appiccà e cose nantu à questu, pò influenzà a so sensibilità.

2. Dopu aduprà per un periudu di tempu, pò esse a terra nantu à a superficia, chì affettarà a ricunniscenza di l'impronta digitale.À questu tempu, pudete sguassate a finestra di cullizzioni di impronte digitali cù un pannu suave per evità fallimentu di ricunnosce.

3. U pannellu di serratura di a porta intelligente ùn pò micca esse in cuntattu cù sustanzi corrosivi, è ùn pò micca collide o chjappà a cunchiglia cù l'uggetti duri per impediscenu danni à u revestimentu di a superficia di u pannellu.

4. A schermu LCD ùn deve esse pressurized vigorosamente, ùn sia micca chjappà, altrimenti affettarà a visualizazione.

5. Ùn aduprate micca sustanzi chì cuntenenu alcolu, gasoline, diluenti o altre sustanzi inflammabili per pulizziari è mantene a serratura di a porta intelligente.

6. Evita l'impermeabilizazione o altri liquidi.I liquidi chì penetranu in l'internu di a serratura di a porta intelligente affettanu a prestazione di a serratura di a porta intelligente.Se a cunchiglia entra in cuntattu cù u liquidu, asciugà cun un pannu suave è assorbente.

7. A serratura di porta intelligente deve aduprà batterie alkaline AA d'alta qualità.Una volta chì a bateria hè stata trovata insufficiente, a bateria deve esse rimpiazzata in u tempu per evità di affettà l'usu.

U mantenimentu di e serrature intelligenti di e porte si trova in a cura di alcuni picculi dettagli.Ùn ignurate micca perchè pensate chì sò irrilevanti.A serratura di a porta hè ben mantenuta, micca solu l'apparenza hè bella, ma ancu a vita di serviziu diventerà più longa, perchè micca fà.


Tempu di Postu: Aug-23-2022