Serratura di impronte digitali Villa Funzioni basiche di serratura di combinazione di impronte digitali

I chjusi di impronte digitali ponu esse vistu in ogni locu in a nostra vita è sò largamente usati.Oghje, Zhejiang Shengfeige vi purterà à capisce e caratteristiche basi di serratura di impronte digitali.
1. Sicurezza
A serratura di impronte digitali hè un pruduttu di sicurità pruduttu da a cumminazione precisa di cumpunenti elettroni è cumpunenti meccanichi.L'aspettu più essenziale di i serrature di impronte digitali sò a sicurità, a cunvenzione è a moda.U tassu di rifiutu è u tassu di ricunniscenza falsi sò senza dubbitu unu di l'indicatori più impurtanti.Puderanu ancu esse chjamati u tassu di ricunniscenza è u tassu di ricunniscenza falsi.Ci hè parechje manere di spressione:

(1) A risoluzione di a testa di l'impronta digitale utilizata, cum'è 500DPI.

A precisione di u sensoru di l'impronta otticu esistente hè generalmente 300 000 pixel, è alcune cumpagnie utilizanu 100 000 pixel.

(2) Aduprà u metudu percentuale: per esempiu, certi paràmetri sò scritti, etc.

Di sicuru, questi sò tutti i paràmetri promossi da diverse cumpagnie.Ch'ella sia 500 DPI o un tassu di rifiutu di <0.1%, hè solu un cuncettu per l'utilizatori ordinali, è ùn ci hè manera di detectà.

(3) À un certu puntu, hè currettu per dì chì a "tassa di rifiutu è a tarifa d'accettazione falsa" sò mutualmente esclusivi.Questu pare esse un cuncettu di "prova d'ipotesi" in matematica: à u listessu livellu, rigettu U più altu u ritmu di verità, u più bassu u tassu di falsità, è vice versa.Questa hè una relazione inversa.Ma perchè hè currettu à un certu puntu, perchè se u livellu di l'artighjanu è a tecnulugia hè migliuratu, sti dui indicatori ponu esse ridutta, cusì in essenza, u livellu di tecnulugia deve esse migliuratu.Per accelerà a certificazione, certi fabricatori riducenu u nivellu di sicurità per creà falsi imagine cù alta velocità è una forte capacità di ricunniscenza à a spesa di a sicurità.Questu hè più cumune in serrature di mostra o serrature demo.

(4) Sicondu i normi pertinenti, u livellu di sicurità di serrature anti-furtu di impronte digitali per e porte d'ingressu di a famiglia deve esse u livellu 3, vale à dì, u tassu di rifiutu hè ≤ 0,1%, è u tassu di ricunniscenza falsa hè ≤ 0,001%.
Serratura di impronte digitali di Villa

2. Durable

1. In teoria, una funzione più significa un prugramma di più, cusì a pussibilità di danni à u produttu serà più altu.Ma questu hè un paragone trà i pruduttori cù a listessa forza tecnica.Se a forza tecnica hè alta, allora i so prudutti ponu avè più funzioni è una qualità megliu cà quelli chì anu poca forza tecnica.

2. Un puntu più criticu hè: u paragone di i benefici di parechje funzioni è i risichi purtati da e funzioni.Se u benefiziu di a funzione hè grande, allora si pò dì chì l'aumentu vale a pena, cum'è s'è vo guidate un limitu di vitezza di 100 yards, ùn avete micca bisognu di pagà u prezzu di una violazione o un accidentu di vittura si passi nantu à l'acceleratore.Se sta funzione ùn vi faci micca favore, allora sta funzione hè redundante.Allora a chjave ùn hè micca di cunsiderà ciò chì "una funzione più significa un risicu di più", ma chì u valore di risicu ùn vale a pena.

3. Cum'è a funzione di rete, da una banda, a stabilità di e impronte digitali in u prucessu di trasmissione di a rete hè sempre incerta in l'industria.Per d 'altra banda, per distrughje a decorazione esistente, è più impurtante, una volta invaditu da i virus, ùn ci sarà micca "medicina" per curà.Una volta cunnessu à a reta, a pussibilità di esse attaccatu cresce assai.Per i tecnulugii di sicurità, cum'è l'allarmi di u telefunu, l'equipaggiu cunnessu deve esse stallatu separatamente, è ci sò prublemi di radiazioni interni è falsi alarmi.In particulare l'ultimi, per via di fatturi esterni cum'è a tecnulugia è l'ambiente altru ch'è a serratura di l'impronta digitale stessu.

3. Anti-furtu

1. Sicondu u funziunamentu anti-furtu, i chjusi populari di impronte digitali sò spartuti in duie categurie: chjusi di impronte digitali ordinali è chjusi di impronte digitali anti-furtu.I serrature di impronte digitali ordinarie ùn sò micca assai sfarente da i serrature elettroniche originali.Usanu principarmenti l'autentificazione di l'impronta digitale invece, ma ùn sò micca applicabili à e porte antifurtu domestiche esistenti.Stu tipu di serratura di impronte digitali ùn hà micca un ganciu di u celu è a terra, è ùn pò micca aduprà u sistema di sicurezza di u celu è a terra anti-furtu (nantu à u mercatu).Certi serrature di impronte digitali impurtate ùn rispondenu micca à i standard di l'industria naziunale è ponu esse aduprati solu per e porte di legnu).

2. U serratura anti-furtu di impronte digitali hè megliu securità è pò esse appiicata à e porte anti-furtu standard è porte di legnu.Stu tipu di serratura pò cunnette automaticamente o semi-autumàticu u sistema di serratura cù u celu è a terra di a porta antifurtu, senza affettà u funziunamentu di a porta antifurtu originale.

3. U funziunamentu anti-furtu hè differente, è u prezzu mercatu hè dinù assai differente.U prezzu di una serratura di impronte digitali cù una funzione anti-furtu meccanica hè significativamente più altu ch'è quella di una serratura di impronte digitali ordinariu senza a funzione anti-furtu.Dunque, quandu compra un serratura di impronte digitali, prima deve sceglie u serratura currispundente secondu a vostra porta.In generale, u serratura di l'impronta digitale hè sceltu secondu e esigenze di usu.

4. Diversi chjusi di impronte digitali sò usati per diversi scopi.I serrature di impronte digitali anti-furtu deve esse selezziunate per l'usu di a casa, in modu chì i requisiti per a porta sò più bassi, ùn hè micca necessariu mudificazione, è u mantenimentu dopu a vendita hè convenientu.I serrature di impronte digitali di l'ingegneria sò generalmente acquistate in massa, è a fabbrica di porta pò ancu esse dumandata à furnisce porte currispondenti chì rispondenu à a stallazione di u produttu.Per quessa, ùn ci hè micca un prublema di mudificazione, ma ci sarà qualchì prublema in u mantenimentu o di rimpiazzamentu di i chjusi anti-furtu ordinali, è ci saranu novi chjusi mismatched.Accadutu.In generale, u modu più direttu per distingue se una serratura di impronte digitali hè una serratura di impronte digitali ingegneria o una serratura di impronte digitali domestiche hè di vede se a lunghezza è a larghezza di a striscia laterale di u corpu di serratura rettangulare (piastra di guida) sottu a lingua di serratura di l'armadiu di a porta hè. 24X240mm (a specificazione principale), è uni pochi sò 24X260mm, 24X280mm, 30X240mm, a distanza da u centru di u manicu à u bordu di a porta hè generalmente di circa 60mm.Simply put, hè di stallà una porta generale anti-furtu direttamente senza muvimenti buchi.


Tempu di post: 09-09-2022