Chì sò i vantaghji è e classificazioni di e serrature intelligenti di a porta?

Chì sò i vantaghji è e classificazioni di e serrature intelligenti di a porta?Cù u sviluppu di l'Internet di e Cose, e case intelligenti sò diventate sempre più populari.Cum'è a prima guaranzia di sicurità per una famiglia, i chjusi di a porta sò i dispositi chì ogni famiglia aduprà.hè ancu una tendenza.In a faccia di i marchi di serratura di porte intelligenti irregolari nantu à u mercatu, cumu identificà i vantaghji è i svantaghji, è se installà serrature intelligenti in ogni casa hè diventatu un focus d'attenzione.
I serrature intelligenti si riferite à i serrature chì sò diffirenti da i serrature meccaniche tradiziunali è sò più intelligenti in quantu à l'identificazione di l'utilizatori, a sicurità è a gestione, chì coprenu tipi specifichi di serrature cum'è serrature di impronte digitali, serrature di password elettroniche, serrature di induzione elettroniche, serrature di rete, è serrature di cuntrollu remoto..
1. Vantaghji di serratura porta inteligente
1. Cunvenzione
Differenti da a serratura meccanica generale, a serratura intelligente hà un sistema automaticu di serratura à induzione elettronica.Quandu si sente automaticamente chì a porta hè in un statu chjusu, u sistema si serra automaticamente.U serratura intelligente pò sbloccare a porta per impronte digitali, touch screen, carta.In generale, hè sconveniente per i chjusi di impronte digitali per utilizà a registrazione di password / impronte digitali è altre funzioni, in particulare per l'anziani è i zitelli.Per i chjusi intelligenti individuali, a so funzione unica di prompt di voce pò esse attivata, chì hè più còmuda per l'utilizatori per operare.
2. Sicurezza
U serratura generale di combinazione di impronte digitali hà u periculu di fuga di password.A serratura di a porta intelligente recente hà ancu una tecnulugia di funzione di password virtuale, vale à dì, prima o daretu à a password registrata, ogni numeru pò esse inseritu cum'è password virtuale, chì pò prevene efficacemente a fuga di a password registrata è apre a serratura di a porta à u listessu tempu.Inoltre, assai serrature intelligenti di e porte sò avà garantite da a tecnulugia patentata, è un buttone di maniglia di sicurezza hè statu aghjuntu à u paràmetru di maniglia interna.Avete bisognu di appughjà è mantene u buttone di manicu di sicurezza per turnà a porta di a maniglia per apre, chì porta un ambiente d'usu più sicuru (à u stessu tempu secondu i bisogni di l'utilizatori, Per mezu di l'operazione simplice, sta funzione pò esse selettivamente impostata.) c.A schermu di u palme touch screen di a serratura di a porta intelligente più vicina vi mostrarà automaticamente, è serà automaticamente chjusu in 3 minuti.Sia chì a password hè stata stabilita, se a serratura di a porta hè stata aperta o chjusa, u numeru di password o carte di porta registrate, è ancu u prompt di rimpiazzamentu di a batteria, l'avvisu di bloccu di a lingua di serratura, a bassa tensione, ecc. u screnu, cuntrollu intelligente intelligente.
3. Sicurezza
A serratura intelligente recente hè sfarente da u metudu precedente di "apre prima è poi scan".U metudu di scanning hè assai simplice.Pudete scansà da u cima à u fondu mettendu u vostru dettu nantu à a cima di l'area di scanning.Ùn avete bisognu di appughjà u vostru dettu nantu à a zona di scanning.Riduce ancu i residui di impronte digitali, riduce assai a pussibilità di copie di impronte digitali, è hè sicuru è esclusivu.
4. Creatività
U serratura intelligente ùn hè micca solu adattatu per i gusti di e persone da u disignu di l'apparenza, ma ancu crea un serratura intelligente chì si senti cum'è una mela.I serrature intelligenti sò state listate in silenziu.
5. Interattività
U processatore integratu integratu è u monitoraghju intelligente di a serratura di a porta intelligente, se pigliate, anu a capacità di cumunicà è interagisce cù l'inquilini in ogni mumentu, è ponu attivamente signalà a situazione di i visitori di a TV quellu ghjornu.Per d 'altra banda, i visitori ponu ancu cuntrullà remotamente a serratura intelligente di a porta per apre a porta per i visitori.
Siconda, a classificazione di serrature intelligenti
1. Smart lock: U chjamatu smart lock hè una cumminazione di tecnulugia ilittronica, cuncepimentu di circuiti integrati, un gran numaru di cumpunenti elettronichi, cumminati cù una varietà di tecnulugia d'identificazione innovadora (cumprese a tecnulugia di rete di computer, carte di software integrate, rete). allarmi, è disignu miccanicu di u corpu serratura. ) è altri prudutti cumpleta, chì sò differente da serratura meccanica tradiziunali, aduprà chjavi non-meccanica cum'è ID d'identificazione di l'utilizatori, è sò chjusi più intelligenti in quantu à l'identificazione di l'utilizatori, a sicurità è a gestione.Hè una tendenza inevitabbile per i chjusi intelligenti per rimpiazzà i chjusi meccanichi.Avemu mutivu di crede chì i serrature intelligenti portanu l'industria di serratura di a Cina à un sviluppu megliu cù i so vantaghji tecnichi unichi, chì permettenu più persone à aduprà in più occasioni., è rende u nostru futuru più sicuru.Attualmente, i serrature intelligenti cumuni nantu à u mercatu includenu serrature di impronte digitali, serrature di password, serrature di sensori, è cusì.
2. Fingerprint serratura: Hè una serratura intelligente cù impronta umana cum'è u traspurtadore identificazione è i mezi.Hè a cristallizazione perfetta di a tecnulugia di l'informatica, a tecnulugia elettronica, a tecnulugia meccanica è a tecnulugia di hardware mudernu.I serrature di impronte digitali sò generalmente cumposti da duie parti: identificazione è cuntrollu elettronicu, è sistema di cunnessione meccanica.L'unicità è a non-replicabilità di e impronte digitali determinanu chì i chjusi di impronte digitali sò i chjusi più sicuri trà tutti i chjusi attualmente.
serratura di impronte digitali
3. serratura Password: Hè un tipu di serratura, chì hè apertu cù una seria di numeri o di simboli.I serrature di cumminazione sò generalmente solu una permutazione piuttostu cà una vera cumminazione.Certi chjusi di cumminzioni utilizanu solu un turntable per rotà parechji dischi o camme in a serratura;alcune serrature cumminate rotanu un inseme di parechji anelli di dial cù numeri per guidà direttamente u mecanismu à l'internu di a serratura.
4. Serratura induzione: U MCPU (MCU) nantu à u circuitu cuntrolla l'iniziu è a chjusa di u mutore di serratura di a porta.Dopu chì a serratura di a porta hè stallata cù una bateria, a porta pò esse aperta è accede à una carta emessa da l'urdinatore.Quandu emette a carta, pò cuntrullà u periodu di validità, u scopu è l'autorità di a carta per apre a porta.Hè un pruduttu intelligente avanzatu.I serrature di e porte di induzione sò indispensabili serrature elettroniche di sicurezza in alberghi, pensioni, centri di divertimentu, centri di golf, etc., è sò ancu adattati per ville è famiglie.
5. Serratura di cuntrollu remota: U serratura di cuntrollu remota hè custituita da serratura di cuntrollu elettricu, controller, cuntrollu remota, alimentazione di salvezza, parti meccaniche è altre parti.A causa di u prezzu altu, i chjusi di cuntrollu remoto sò stati usati in vitture è motociclette.Avà chjusi di cuntrollu remota sò ancu usati in parechji lochi cum'è case è hotel, chì hè cunvenutu per a vita di e persone.


Tempu di post: May-09-2022