Quale preferite pagà per i serrature intelligenti 300 è 3000 ?

Quandu l'utilizatori cumprà u serratura intelligente, dumanda sempre à l'affari: a serratura di a vostra casa pare esse simile à a longa di a casa di l'altri, perchè l'altri vendenu sette o ottu centu, ma a vostra casa vende dui o trè mila ?

In fatti, serratura intelligente pò micca solu fighjulà l 'apparizione, cum'è una cullizzioni di Internet di e Cose, biometrics, ilittronica, machini è altre tecnulugia in un numeru di prudutti scentificu è tecnulugicu, serratura intelligente à tanti nova tecnulugia, nova tecnulugia inseme, ma dinù à fà li cumpatibili cù l 'àutri, è deve assicurà a qualità è a stabilità di u pruduttu, Stu abbisogna una ricerca-longu tempu è sviluppu è accumulation tecnicu di una impresa à fà.

Allora, pare un serratura intelligente simile, u rispettu cum'è a marca, a tecnulugia, u serviziu hà una grande differenza in realtà.In cunsiquenza, quandu accattu serratura intelligente, ùn pò circà à u prezzu solu, a qualità chì deve circà à u pruduttu più, stabilità è livellu serviziu.

 

Quale avete da pagà per una bona marca o una mala marca?

Parechje utilizatori sapemu chì quandu si compranu prudutti, i prudutti cun una alta cuscenza di a marca sò assai megliu cà i marchi di u sicondu livellu o di u terzu livellu in termini di qualità, sperienza d'usu è serviziu.Di sicuru, u prezzu hè assai più altu, perchè a marca cun alta cuscenza di a marca hè accumulata è precipitata per un bellu pezzu.

Per quessa, ùn importa quale industria in u prezzu, i prudutti di marca sò assai più altu ch'è i prudutti senza marca.Perchè, u prezzu altu chì u pruduttu di marca vende deve purtà un valore currispundente à l'utilizatore.

In l 'industria serratura inteligente, pò vende migghiara di prudutti sò soprattuttu dopu à parechji anni, o ancu decennii di accumulazione di a marca, o in l'ultimi anni dopu à luttà fora di a marca, sia in a qualità è a sicurità sò state garantite.

È a serratura intelligente chì vende uni pochi di cintunari di yuan solu, vede assai prezzu, ma hè a piccula marca cum'è uni pochi di attellu chjuca parò, o hè a nova marca chì uni pochi cumpetenu per i mezi cù prezzu bassu per caccià u mercatu, lag. luntanu daretu à l'industria marca famosa nantu à l'attrezzatura cum'è a pruduzzione, a rilevazione, cusì u costu hè bassu, a qualità hè bassa, di sicuru u prezzu hè bassu ancu.

A qualità hè a vita di u sviluppu di l'impresa.Questu pare abbastanza simplice, ma ùn hè micca cusì faciule da fà.Dopu tuttu, l'alta qualità deve vene à un altu costu.Dunque, ùn importa micca in quale industria, i prudutti di prezzu altu deve avè una qualità degna di u prezzu altu.

 

Quale hè dispostu à pagà per e boni qualità è e mala qualità?

A serratura intelligente serve cum'è persona di a famiglia di guardia è u primu puntu di cuntrollu di a sicura di a pruprietà, a so qualità è a stabilità ùn permettenu micca u più pocu trascuratu.A più grande diffarenza trà serratura intelligente è altri prudutti hè chì altri prudutti ùn ponu esse usatu dopu à prublemi, o direttamente per novu;

Na vota ca lu fallimentu serratura inteligente, l 'utilizatori sarà rifiutatu fora di u risicu, dopu à tuttu, a casa hè ogni ghjornu deve esse in e fora di u locu, cusì a qualità di lu serratura inteligente deve esse eccellente.Per via di questu, assai di l'imprese di serratura intelligenti piuttostu vendenu u prezzu un pocu più caru, ùn s'aspittà ancu micca lax in a qualità.

Ma parechji utilizatori pensanu, ùn hè micca solu una serratura?I serrature intelligenti di prezzu altu è bassu parenu uguali, ùn ci hè bisognu di spende tantu soldi in una serratura.Ma parechji utilizatori truvaru chì a serratura intelligente di parechji centu yuan ùn pudia esse usata per un bellu pezzu.Pò esse chì l'impronta digitale ùn pò micca esse spazzolata, o cunsuma assai putere, o l'impronta digitale falsa pò esse aperta ... Ogni tipu di prublemi seguitanu.

E millaie di yuan di serratura intelligente, sia da l'acquistu di materie prime, prucessu di produzzione è teste di fabbrica, ogni prucessu hè esigenze strette, per assicurà chì ogni pruduttu senza difetti di qualità pò esse listatu.È questi sò uni pochi di centu yuan di marca di serratura intelligente difficiuli di fà.

 

Quale avete da pagà per l'originalità o l'imitazione?

Cum'è u pruduttu di u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a serratura intelligente rimpiazza a serratura meccanica.Per accordu cù a ghjuventù cuntempuranea per esse cambiatu à a moda, a dumanda di decorazioni individuali, deve cullà in u disignu di l'apparenza fà un fuss.

Parechje centinaia di yuan di marca di serratura intelligente, ovviamente, ùn spenderà assai soldi per truvà una cumpagnia di cuncepimentu di terzu partitu per fà u disignu, ancu ùn investirà più costu per creà u squadra di design currispondente è di ricerca è sviluppu.Allora, a serratura intelligente chì vene da elli ùn hè micca un disignu esterno ùn pò micca mantene cù i tempi, a serratura chì vede chì vende bè vale à dì imita à quale.

Tuttavia, tali imprese spessu imitanu solu a forma, è ignurà u diu, hè difficiule di ghjunghje sia a forma è u spiritu, è ancu fighjà, sentu assai aspra.

Parechje milla di yuan, marchi di serratura intelligenti in modu di esce da a strada di differenziazione, nantu à u disignu di l'apparenza ùn hè micca di truvà una spada di terzu cunnisciuta cumpagnia di cuncepimentu, hè assai impiegata eccellenti disegnatori per sviluppà novi prudutti secondu a dumanda di u mercatu. , Cusì nantu à i so prudutti ponu vede a connotazione di a marca è e caratteristiche di l'apparenza hè più moda è personalità, è perfettamenti in un vestitu.

 

Quale hè dispostu à pagà per un serviziu bonu o cattivu?

Parechje volte una volta chì u pruduttu hè vindutu, l'affare hè basamente fattu.Ma cum'è una reinstallazione di u serratura intelligente ùn hè micca u listessu, dopu à a vendita di micca solu bisognu di l'imprese per furnisce i servizii di stallazione veloce di porta à porta, è l'ultimi aghjurnamentu è mantenimentu necessitanu ancu l'assistenza di l'imprese.

Parechje utilizatori rispundenu, spentu centinaie di yuan à cumprà u serratura inteligente, ùn sarà longu nanzu à u prublema, ma à truvà un fabricatore à scioglie, a maiò parte di l'imprese ùn sò micca à truvà una scusa à shirk rispunsabilità, hè di ritardà, è ancu u Manca l'ultimu ghjocu direttu.

E migghiara di yuan di marca di serratura intelligente, micca solu apertu una linea diretta di serviziu di 24 ore, ma ancu per assicurà chì dopu à i prublemi di u produttu in 72 ore per dà una risposta o suluzione.Alcune cumpagnie ancu cumprà assicurazioni per ogni utilizatore.

Allora, a vendita di u serratura intelligente ùn hè micca a fine di u serviziu, ma solu u principiu.

Conclusioni: à traversu cuntrastu sèmplice pò esse vistu, u serratura intelligente di cintunari di yuan è millaie di yuan hè poviru micca solu prezzu, ancora hannu marca, qualità, serviziu à aspittà un mumentu.Sè per risparmià soldi per cumprà uni pochi di cintunari di yuan di serratura intelligente, hè megliu cumprà una serratura meccanica megliu.


Tempu di Postu: Apr-23-2021