Perchè duvete rimpiazzà i serrature anti-furtu ordinariu?

In quantu à a sicurità, i cilindri di serratura anti-furtu ordinariu sò veramente difficiuli di resistà à i ladri cù a tecnulugia "sempre più sofisticata".CCTV hà ripetutamente espostu chì a maiò parte di i serrature anti-furtu in u mercatu pò esse apertu in decine di seconde senza lascià traccia.In una certa misura, i chjusi intelligenti sò assai più difficiuli di rompe chì i chjusi anti-furtu.

In termini di funziunalità, l'attuale serratura anti-furtu hè una funzione di serratura, ma pudemu veramente truvà più usi da a serratura di a porta.Per esempiu, fate una copia di salvezza di una chjave virtuale nuvola chì solu pudete estrattà per a serratura di a porta, verificate se l'anziani è i zitelli in casa sò tornati in casa in modu sicuru dopu à esce, è alarma quandu a porta hè anormale.

In quantu à a cunvenzione, quasi tutti i ghjovani ponu esce senza avè purtatu una billetera.Portà un smartphone hè una billetera.In listessu modu, postu chì avete da purtà un telefuninu, è pudete aduprà u telefuninu per cambià a serratura, perchè avete bisognu di purtà più in casa?In quantu à a chjave, qualchì volta hè veramente ansiosa di truvà o perde a chjave quandu esce in fretta.Avà chì site a chjave, o u vostru telefunu hè a chjave, ùn hè micca più faciule per esce ?

Dopu tuttu, i serrature intelligenti ùn sò micca ancu un pruduttu tecnologicu cumplettamente populari.Chì duvemu attente in u prucessu di compra è selezzione?

1. Paga uguali attenzione à l'apparenza è a funzione.I serrature intelligenti sò prudutti di casa durabili è sò usati in ogni tipu di porte.Allora u primu principiu di u disignu di serratura intelligente hè duie parolle: simplicità.Parechje chjusi intelligenti sò designati per esse assai grande, è u pruduttu hè assai luxuu, ma una volta installatu, hè spessu assai abruptu, è sopratuttu attrae l'attenzione di e persone cun "imprevisible".

2. I tecnulugii biometrici cum'è i chjusi intelligenti di impronte digitali anu da esse usatu in modu sicuru.Perchè, a tecnulugia di riplicà a biometria cum'è l'impronte digitali hè diventata più faciule è simplice.Vale à dì, a tecnulugia di criptografia tangible è di decryption hà bisognu urgente di u sustegnu di a nova tecnulugia, altrimenti, a so sicurità ùn hè micca necessariamente affidabile.

3. U cilindru di serratura meccanica deve esse attentu à u materiale, a struttura è a precisione.Se u produttu di serratura intelligente selezziunata hà un cilindru di serratura meccanica, u funziunamentu anti-furtu di u core di serratura meccanica dipende da trè aspetti: unu hè u materiale di u chiovu di serratura, u più duru u materiale, u megliu;l'altru hè a struttura di u core di serratura, ogni struttura hè sfarente Cù i so vantaghji è i disadvantages, a cumminazzioni di parechje strutture diffirenti hè assai megliu cà una sola struttura;u terzu hè a precisione di trasfurmazioni, u più altu a precisione, u megliu u rendiment.

4. U gradu di intelligenza.Ciò chì un corpu di serratura intelligente pò ottene hè un serratura di interruttore.Se pò esse cunnessu à un dispositivu mobile intelligente, più funzioni ponu esse ottenute.Ùn solu capisce u requisitu di sbloccare, ma ancu capisce a situazione di sicurità di a porta in modu più cumpletu è intuitivu.

5. Tecnulugia di serviziu dopu-vendita.S'ellu hè una serratura intelligente domestica, pò uttene una risposta post-vendita relativamente rapida, ma l'installazione generale di serratura intelligente deve fà un appuntamentu per un prufessiunale per vene à a porta.Forsi certi amichi in cità di terzu è quartu livellu ùn sò micca inclusi in stu serviziu di installazione porta à porta.Scuprite in anticipu.E cumpetenze prufessiunali di u persunale di serviziu di u cliente post-vendita è a rapidità di feedback nantu à i prublemi deve esse cunsideratu.


Tempu di Postu: Aug-17-2022